Albert Heijn en Bol.com genomineerd voor DDMA E-mail Awards 2016


Bent u momenteel aan het nadenken over marketingstrategieën? Een goede manier om uw doelgroep te bereiken en meer omzet te genereren, is het opzetten van een E-mailcampagne. Albert Heijn, Blokker en bol.com zijn dit jaar genomineerd voor de onderscheiding voor de beste E-mailcampagne van 2016. Dit zijn dan ook bedrijven waar u veel van kunt leren. 

Naast deze nominatie zijn ook vier e-mailmarketeers genomineerd als kanshebben voor de titel E-mail Man / Vrouw van het jaar. De kandidaten hiervoor zijn Jasmijn Hemersma (Drukwerkdeal.nl), Floris Regouin (Samsung Benelux), Frank Veldwachter (Thermen Bussloo) en Erik van der Wal (BPD Ontwikkeling).

De onderscheidingen worden uitgereikt tijdens de DDMA E-mail Summit in de Kromhouthal in Amsterdam. Daar spreken onder meer Kath Pay en Bram Alkema.

De E-mail Awards worden jaarlijks uitgereikt door brancheorganisatie DDMA. 

bron | 18-05-2016