Rituals met shop-in-shop bij Bol.com


Rituals heeft een eigen shop-in-shop binnen Bol.com gekregen. Het beautymerk biedt een assortiment van verschillende populaire lijnen aan bij de pure player, die nog dezelfde dag kunnen worden opgehaald bij een afhaalpunt in Albert Heijn-filialen.

Volgens Bol.com behoort Rituals tot de drie meest gebruikte zoektermen binnen de speciaalzaak Mooi & Gezond. Nu krijgt het merk een eigen winkelomgeving waarin het met zijn eigen huisstijl producten via Bol.com kan verkopen. 

Brand managers
Sinds vorig jaar zet Bol.com actief in op een duurzame relatie met marktleiders, vooral in het beautysegment. Rituals komt tussen de ruim 80.000 beautyartikelen van merken als Etos en Yves Rocher te staan. Net als labels Dior, Dolce&Gabanna en Yves Saint Laurent krijgt Rituals een eigen shop-in-shop, geleid door een persoonlijke brand manager. De brand managers zijn verantwoordelijk voor het inrichten, optimaliseren en personaliseren van een shop-in-shop en voor het genereren van verkeer er naartoe. Zij moeten de relatie met de bekende (luxe)merken optimaal houden.

bron | 04-04-2016