Aangeboden: webshop en eigen merk. Het merk bestaat al langer en is in 2017 een doorstart gegeven. De basis bestond uit leren slofjes en is uitgebreid met een succesvolle wintermutsen en zonnebrillen lijn, maar ook zonnehoedjes, winterslofjes en speenkoorden.
Het bedrijf heeft een B2B gedeelte (groothandel) en B2C gedeelte. De verkoop van de B2B is in samenwerking met een agentschap wat in de Benelux opereert. Tevens is er een warme relatie met een agent in Griekenland die dat stuk op zich neemt. De B2C kant heeft nog veel potentie, er is tot op heden voornamelijk gericht op B2B.
Ondanks de zware jaren met corona, waar alle winkels dichtgingen en we 95% leveren aan winkels, de heftige inflatie, hebben we het bedrijf staande gehouden met goede resultaten en groei. Er is een B2B klantenbestand aanwezig, 200 actieve verkooppunten in de BeNeLux, veel voorraad om direct door te kunnen gaan. (waarde voorraad €80.000,-). Alle voorraad is actief en accuraat. De webshops draaien op Shopify, cijfers en analytics accounts zijn aanwezig. Evenals alle fabrieken, contacten en nieuwe collecties.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 150.000 |
Bezoekers / maand | 2500 |
Branche | Audio | tv | video |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |