Het aangeboden bekende kindermerk richt zich op de verkoop van kleding en lifestyle producten die duurzaam worden geproduceerd.
Het betreft een onderneming met een lange orderhistorie van ruim 8 jaar waarvan de naam een heus begrip binnen de doelgroep. Er is een eigen kledinglijn, waarvan de designs zijn gemaakt door medewerkers en via samenwerkingen met bekende Internationale ontwerpers. In de loop van de jaren is het assortiment aangevuld met onder meer lifestyle producten.
Naast de eigen meertalige webshop, worden de producten aangeboden via diverse B2B en B2C platforms. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Zalando. De producten liggen in diverse winkels in binnen- en buitenland. Een groot deel van de omzet is afkomstig uit B2B verkopen; maar liefst 90% van de verkopen zijn zakelijk.
Het social media bereik is enorm met bijna 90K volgers.
Gewenste overname is middels een aandelentransactie. De aangegeven vraagprijs is exclusief de over te nemen voorraad, waarvan de definitieve waarde wordt vastgesteld op moment van overname.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 1,030,000 |
Bezoekers / maand | Op aanvraag |
Branche | Kinderen en baby's |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |