De aangeboden private labels worden verkocht via een Bol.com verkoopaccount. De private labels richten zich op de verkoop van populaire producten waar veel vraag naar is en weinig aanbod.
Het verkoopaccount kan sinds kort gebruik maken van Logistiek via Bol (LvB). Hierdoor worden de verzendkosten in de toekomst nog lager en kunnen marges worden verhoogd. Daarbij is er een nieuw product toegevoegd aan het aanbod, dit product is niet meegenomen in de waardebepaling en is een directe groeikans bij overname.
De huidige eigenaar geeft aan de werkzaamheden zoveel mogelijk te hebben geautomatiseerd. Hierdoor is de benodigde tijdsinvestering slechts 1 uur per week.
De aangegeven vraagprijs is exclusief de over te nemen voorraad. De definitieve waarde van de voorraad wordt vastgesteld bij overname.
Voor full members is er o.a. een waardebepaling, werkzaamheden lijst en winst-per-product overzicht beschikbaar.
Lees hier meer over de overname van verkoopaccounts.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 109.803 |
Bezoekers / maand | Op aanvraag |
Branche | Hobby en vrije tijd |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |