De aangeboden online concept store is gericht op moeder en kind. Het assortiment bestaat onder meer uit producten in de categorieën: kleding, speelgoed, kinderkamer en verzorging.
Naast de eigen webshop worden de producten aangeboden via een Bol.com verkoopaccount. Lees hier meer over de overname van Bol.com verkoopaccounts. Verdere uitbreiding van verkoopkanalen behoort tot de mogelijkheden.
Er is veel geïnvesteerd in social media. Er is dan ook een flinke basis gelegd op social media, met meer dan 16.000 volgers.
De vraagprijs is exclusief een voorraad, waarvan de definitieve waarde wordt vastgesteld op moment van overname.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 40,061 |
Bezoekers / maand | 3000 |
Branche | Kinderen en baby's |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |