Het aangeboden cosmetica merk richt zich al jaren op de anti-aging niche en wordt verkocht via de gelijknamige webshop.
Naast de webshop worden de producten ook in tientallen fysieke verkooppunten verkocht.
De marges zijn ruim en de producten kunnen op aanvraag in kleine hoeveelheden geproduceerd worden.
Er is in de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in social media marketing, maar andere online marketing channels blijven grotendeels onbenut (zoals Google Adwords etc.), dit kan een direct groeikans zijn.
De afgelopen tijd is er minder actief gewerkt aan de webshop, hierdoor is de omzet teruggelopen. De eigenaar licht dit graag toe.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 200,000 |
Bezoekers / maand | 2500 |
Branche | Beauty | Verzorging |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |