De aangeboden webwinkel bevindt zich in een zeer specifieke niche markt: Hulpmiddelen en kleding (eigen merk) voor kinderen met een bepaalde aangeboren lichamelijke afwijking.
De onderneming is wereldwijd al marktleider, maar er zijn nog volop kansen voor (internationale) expansie. De webshop is reeds voor meerdere talen ingericht en vertaald voor de belangrijkste wereldtalen.
De verkoper ziet met name een groot potentieel voor optimalisatie van de webshop voor zoekmachines. Hier is weinig aandacht voor geweest en het zou de cijfers significant verbeteren. Verder zijn er nu stevige kantoorkosten en forse jaarlijkse kosten aan de webshop. Beide lijken posten waarin stevig gesneden kan worden om het resultaat te verbeteren.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 80.000 |
Bezoekers / maand | 6000 |
Branche | Kinderen en baby's |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |