De aangeboden webshop voert een eigen merk natuurlijke, biologisch verantwoorde dierenvoeding voor honden en katten sinds eind 2016.
Het assortiment bestaat uit graanvrije brokken, traktaties en uit bevroren vers vlees (KVV). De producten behoren tot de laatste generatie kwalitatief hoogwaardige dierenvoeding en worden dichtbij huis, in Nederland, geproduceerd.
Klanten worden vooral aangetrokken via online marketing. De herkomst van de klanten is volgens de webwinkelstatistieken als volgt: 54% via Facebook, 19% via nieuwsbrieven (ca. 15.000 nieuwsbriefabonnees), 12% via mond-op-mond-reclame, 8% via (andere) websites en 7% via Google.
De logistieke processen zijn (vrijwel) volledig uitbesteed, maar deze kunnen desgewenst ook zelf uitgevoerd worden. Voor de verzending van het bevroren verse vlees worden hoogwaardige isolatieverpakkingen gebruikt (en grotere bestellingen worden rondgebracht).
Sinds de oprichting is er een zeer behoorlijk resultaat neergezet. Zo is er naamsbekendheid gecreëerd, is het assortiment stapsgewijs uitgebreid en zijn er intussen een netwerk met wederverkopers.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 24,000 |
Bezoekers / maand | Op aanvraag |
Branche | Dieren |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |