Het aangeboden jonge merk richt zich op de verkoop van fitness artikelen, bedoelt om thuis sporten te bevorderen. Het assortiment bestaat uit producten van eigen merk, met Europese merkregistratie.
Naast de website, worden de producten aangeboden via Bol.com. Dit verkoopaccount is verantwoordelijk voor het grootste deel van de omzet. Er is veel UGC materiaal van influencers en verschillende trainingsvideo’s zijn beschikbaar via YouTube.
De huidige omzet is behaald op basis van een minimale tijdsbesteding van 1 uur per week.
Er is een kleine basis gelegd op social media, maar hier liggen directe mogelijkheden. Verdere kansen zijn er op gebied van marketing en betaalde advertenties. Hier wordt tot op heden niks mee gedaan.
De verkoopprijs is exclusief de voorraad, waarvan de definitieve waarde wordt vastgesteld op moment van overname.
Lees hier meer over de overname van verkoopaccounts.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 50.000 |
Bezoekers / maand | Op aanvraag |
Branche | Sport |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |