Het aangeboden sieradenmerk is gespecialiseerd in de verkoop van betaalbare sieraden. De producten worden Internationaal aangeboden via de eigen meertalige webshop.
Deze webshop heeft veel tevreden klanten. Dit vertaalt zich in uitstekende beoordelingen en een returning customer rate van 28,47%. De tijdsbesteding is minimaal. De eigenaar geeft aan maximaal 2 uur per week aan de webshop te besteden.
Er is veel geïnvesteerd in social media. Dit heeft geleid tot een enorm bereik van bijna 59.000 volgers verspreid over de verschillende platforms. Dit biedt kansen op gebied van marketing.
Verdere kansen zijn er op gebied van optimalisatie van email-marketing en kunnen meer influencers worden ingezet voor User Generated Content. Daarnaast kan er worden gefocust op 'gifts' en kunnen B2B/Wholesale-mogelijkheden worden verkend.
Vraagprijs is exclusief een kleine voorraad, waarvan de definitieve waarde wordt vastgesteld op moment van overname. De huidige eigenaar is bereid om te helpen met aanzienlijke overgangs- en migratieondersteuning, evenals doorlopende consultancy.
De eigenaar heeft besloten dit merk te verkopen, zodat hij al zijn tijd kan besteden aan een nieuw merk in een andere niche.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 176.121 |
Bezoekers / maand | 55000 |
Branche | Overig |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |