De aangeboden webshop heeft de afgelopen jaren een goede naam opgebouwd in de voedingssupplementen branche. Het assortiment richt zich op bekende A-merken van hoge kwaliteit.
De doelgroep wil (meer) focus, gezondheids optimalisatie in combinatie met kwalitatief ‘schone’ producten. Deze doelgroep lijkt met succes te worden bereikt; bijna 50% van de omzet wordt door herhaalaankopen gegenereerd.
Er is de afgelopen jaren minimaal geïnvesteerd in marketing en er is tot op heden nog geen gebruik gemaakt van social media, nieuwsbrieven e.d. Hier liggen directe groeikansen.
De huidige afzetmarkt bevindt zich voornamelijk in Nederland en overig Europa.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 280.000 |
Bezoekers / maand | 9000 |
Branche | Voeding |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |