De verkoop betreft een merk dat zich richt op de verkoop van zeer comfortabele en zachte lounge kledingstukken.
De ondernemer houdt een marketplace first strategie aan, dit betekent dat het product zich eerst bewezen heeft op een marktplaats, zoals Bol.com, en daarna wordt uitgezet via een eigen webshop en andere kanalen. De producten werden goed verkocht via Bol.com en sinds 2 jaar is er een webshop bij gebouwd. Op het moment wordt 85% van de producten verkocht via Bol.com en een kleine 15% via de webshop.
De brutomarge ligt rond de 20%-25%. Het succes is onder andere te zien aan de vele (100+) lovende reviews.
De huidige eigenaar wil zich richten op andere activiteiten maar heeft veel ideeën voor toekomstige groei, veel groeikansen zijn namelijk nog niet benut. Gedacht kan worden aan social media, e-mail marketing, retargeting. De huidige verkoper licht dit graag persoonlijk toe.
Lees hier meer over de overname van verkoopaccounts.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 104.000 |
Bezoekers / maand | Op aanvraag |
Branche | Kleding |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |