Het aangeboden jonge merk richt zich op onderhoudsproducten met beschermende werking, zoals waterafstotende of kraswerende eigenschappen. Het betreft een geregistreerd merk.
De producten worden aangeboden via een Bol.com verkoopaccount met heeft veel terugkerende klanten. Dit account is verantwoordelijk voor een groot deel van de omzet.
Naast het verkoopaccount, worden de producten aangeboden via de eigen webshop. Kansen zijn er op gebied van (social media) marketing. Er is nog geen gebruik gemaakt van betaalde advertenties. Al het verkeer is 100% organisch.
De huidige omzet is behaald op basis van een minimale tijdsbesteding van circa 1 uur per week.
De vraagprijs is exclusief een kleine voorraad, waarvan de definitieve waarde wordt vastgesteld op m oment van overname.
Lees hier meer over de overname van verkoopaccounts.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 40.000 |
Bezoekers / maand | 500 |
Branche | Overig |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |