De eigenaresse is 20 jaar geleden met een fysieke boutique en heeft deze in de loop der jaren uitgebouwd tot een bloeiende onderneming met meerdere vestigingen.
Drie jaar geleden is hier een webwinkel aan toegevoegd die het gevoel en de uitstraling van de winkels met klasse uitdraagt.
Inmiddels is de onderneming een zogenaamde 'pure player' en zet de groei zich online onstuimig voort!
Dit succes valt deels toe te wijzen aan snel wisselende collecties met 'wannahave fashion', scherpe prijzen en een actieve representatie via social media. Deze succesfactoren sluiten naadloos aan bij de wensen van de doelgroep: vrouwen van 25+ jaar oud, met een gemiddeld bestedingsniveau, en met het kledingmotto “meer is beter”.
Na 20 jaar is de eigenaresse toe aan een nieuw hoofdstuk in haar leven en ze zoekt naar een bevlogen opvolger met liefde voor mode en ervaring in e-commerce.
Een gedegen overdracht van kennis en relaties is onderdeel van de transactie.
Voor geïnteresseerde partijen ligt een uitgebreid verkoopmemorandum klaar dat op verzoek zal worden gedeeld.
De verkoopster hanteert geen vraagprijs maar vraagt om biedingen op haar onderneming.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 1,127,000 |
Bezoekers / maand | 35000 |
Branche | Kleding |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |