De aangeboden woonwinkel verkoopt trendy interieur artikelen. Het assortiment is toegespitst op de huidige trend; de industriële stijl.
De interieurartikelen worden via de webshop en via een Bol.com verkoopaccount verkocht. De orderafhandeling van het verkoopaccount verloopt via Bol.com, er is dus sprake van Logistiek via Bol, oftewel LvB. Verdere orderafhandeling gaat voornamelijk via dropshipping, alleen de decoraties dienen zelf te worden verzonden.
De huidige eigenaar werkt naast de webshop als social media marketeer. Hierdoor heeft de eigenaar veel kennis m.b.t. social media marketing in kunnen zetten voor de webshop met als resultaat een goed opgebouwd adaccount en Facebook pixel. Deze geoptimaliseerde marketing heeft voor tienduizendenden volgers gezorgd. Daarnaast kan de opgedane kennis en expertise veel waarde toevoegen aan een bedrijf. Hoe dit werkt leest u in ons artikel goodwill door online data tracking.
Er is geen voorraad ter overname, de huidige eigenaar licht dit graag toe. In onze kennisbank kunt u meer lezen over de overname van een Bol.com verkoopaccount.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 250.000 |
Bezoekers / maand | 20000 |
Branche | Huis en inrichting |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |