Het aangeboden jonge merk is en gespecialiseerd in sportkleding voor mannen, gemaakt van milieubewust katoen en van hoge kwaliteit. Het assortiment bestaat uit 1 product in meerdere uitvoeringen. De klantbeoordelingen zijn uitstekend.
De producten worden gemaakt naar eigen design en worden verkocht via de eigen webshop, een Bol.com verkoopaccount en Instagram. Verder wordt er gebruik gemaakt van advertenties op Tiktok. Deze social media kanalen zijn verantwoordelijk voor de meeste sales. Kansen zijn er op gebied van samenwerkingen met influencers. Er kan gebruik worden gemaakt van foto's uit eerdere fotoshoots.
Klantenservice en order fulfilment zijn uitbesteed. Hierdoor is de tijdsbesteding minimaal met circa 5 uur per week. De huidige eigenaar verkoopt de succesvolle webshop in verband met de focus op een nieuwe start-up.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 41.445 |
Bezoekers / maand | 4000 |
Branche | Kleding |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |