De aangeboden webshop verkoopt een specifiek product in de haarstyling niche. Dit product is ontworpen door eigen designers en wordt verkocht onder eigen merk. Het is een probleemoplossend product met een duidelijke before / after, dit zorgt ervoor dat het zich uitstekend leent voor influencer marketing en paid advertising.
De huidige eigenaar laat weten de webshop halverwege 2021 begonnen te zijn. Er is veel aandacht gegaan naar de branding en het optimaliseren van de webshop. Dit valt goed te zien in de cijfers; in 1 dag is er een omzet van €1.000 behaald. In combinatie met ruime marges (x6) biedt dit veel potentie.
De webshop is zeer jong maar kan voor de ondernemer die direct wilt starten met branding een mooi begin zijn. Er is nauwelijks tot geen concurrentie in NL, BE, DE & Scandinavië
De overname is inclusief de gemaakte content (professionele shoot in een royal suite van een hotel), bestaande User Generated Content (UGC) afkomstig van ±50 verschillende influencers, ontwerp van product en bijbehorende dozen, maand lang support na overname en meer.
Wegens andere projecten die al langer lopen kunnen de eigenaren niet de nodige tijd investeren om het merk te laten groeien.
De vraagprijs is inclusief de over te nemen voorraad. Hiermee wordt in feite de voorraad met een korting verkocht.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 3.733 |
Bezoekers / maand | 2712 |
Branche | Beauty | Verzorging |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |