De aangeboden webshop verkoopt duurzame producten die verspilling en het gebruik van plastic tegengaan. Het assortiment is breed: van douche zandlopers en brievenbusborstels tot verzorgingsproducten. Sinds enkele maanden is er een aanzienlijke groei te zien in de vraag naar energiebesparende producten.
Er is geen gebruik gemaakt van betaalde marketing; de omzet is volledig organisch. De webshop heeft ruim 2500 volgers op verschillende social media kanalen. De overname is inclusief meerdere domeinnamen en een Bol.com verkoopaccount. De opgegeven omzet is exclusief de verkopen via dit kanaal.
Groeikansen liggen er op gebied van SEA en uitbreiding van de verkoopkanalen. De huidige eigenaar geeft aan dat awareness onder consumenten sterk groeit.
De vraagprijs is exclusief een kleine voorraad, waarvan de definitieve waarde wordt vastgesteld op moment van overname.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 12.000 |
Bezoekers / maand | 900 |
Branche | Overig |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |