De aangeboden webshop verkoopt koffie van zowel populaire (kleinere) koffie merken als van eigen merk.
Het eigen merk is in eigen beheer ontwikkeld in nauwe samenwerking met een Nederlandse koffiebranderij. Het merk is BOIP geregistreerd.
Door het eigen koffiemerk kan de doelgroep ook flink vergroot worden en kan de koffie aangeboden worden via andere kanalen zoals Bol.com. Daarbij liggen er in de (offline) zakelijke markt nog vele kansen.
Recent is er een 3 jarig contract met een grote organisatie afgesloten. Dit zorgt voor een vast maandelijks inkomen met potentie om uit te breiden. Het contract zit bij de overname inbegrepen. De huidige eigenaar licht dit graag toe.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 12.500 |
Bezoekers / maand | 1200 |
Branche | Voeding |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |