De aangeboden jonge onderneming verkoopt trendy kleding. Een gedeelte van het assortiment wordt zelf ontworpen en verkocht onder eigen merk. Het andere deel wordt ingekocht en is (nog) niet van eigen merk voorzien.
De huidige eigenaren hebben het merk enkele jaren geleden opgericht. Al sinds de oprichting ligt de focus op het neerzetten van een sterke merknaam en naamsbekendheid binnen de doelgroep. Dit is goed gelukt; in het afgelopen jaar hebben meer dan 52.000 bezoekers de webshop gevonden.
Verreweg de meeste bezoekers komen binnen via sociale media, via instagam, facebook en tiktok, en het overige deel organisch.
De aangegeven vraagprijs is exclusief de over te nemen voorraad. De definitieve waarde van de voorraad wordt vastgesteld bij overname.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 23.000 |
Bezoekers / maand | 4350 |
Branche | Kleding |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |