Ter overname wordt een online beautywinkel aangeboden die zich richt op vloeibare zelfbruiners die met dagverzorging kunnen worden gemengd of direct op de huid worden aangebracht. De webshop beschikt over een klantenbestand van circa honderdvijftig personen. Social-mediakanalen op TikTok, Instagram en Facebook zijn opgezet en actief.
De webshop is compleet ingericht met productpagina’s die zijn voorzien van conversie-elementen, een consistente merkidentiteit en verpakkingsmateriaal op voorraad. Alle processen voor verkoop en fulfilment zijn aanwezig, waardoor een koper direct kan doorgaan met de huidige activiteiten of marketingcampagnes kan toevoegen.
De eigenaar verkoopt vanwege tijdgebrek door andere projecten, waardoor deze overname een mogelijkheid biedt om een bestaand label in de self-tanning markt verder uit te bouwen.
Kenmerken |
|
|---|---|
| Jaaromzet | € 2.000 |
| Bezoekers / maand | 7 |
| Branche | Beauty | Verzorging |
| Netto Jaarwinst | Voor full members |
| Personeel | Voor full members |
| Tijdsbesteding / week | Voor full members |
| Bestaat sinds | Voor full members |
| Order afhandeling | Voor full members |
| Webshop platform | Voor full members |
Ontvang nu gratis het WebshopOvername e-Handboek t.w.v. € 23,99 bij alle abonnementen (maand & jaar)!