De aangeboden onderneming verkoopt een eigen en uniek kraamcadeau zonder directe concurrentie. De overname betreft de webshop, het BOIP geregistreerde merk, het unieke en bewezen product, 2 Bol.com accounts, exclusief invite only Amazon Vendor account, het klantenbestand (3000+orders alleen op de webshop) en het hele retailkanaal met 25 retailers (offline en online).
Het kraamcadeau is in 2020 officieel gelanceerd en valt in de smaak. De eigenaar heeft dit tijdens de lockdown opgestart ivm de sluiting van zijn restaurant. Nu de horeca weer open is heeft de eigenaar geen tijd meer om het merk de aandacht te geven die het verdient en nodig is om alle kansen te benutten.
Winstmarges zijn met een brutowinstmarge van 58% en behaalde nettowinstmarges van tussen de 18% en 28% ruim te noemen en behaald zonder ervaring in de e-commerce, aanloopinvesteringen en met een geringe tijdsbesteding van maximaal 4 uur per week.
De eigenaar zoekt iemand met de juiste expertise en om dit bedrijf over te nemen en te laten groeien. De vraagprijs is exclusief de over te nemen voorraad. De definitieve waarde van de voorraad wordt vastgesteld bij overname.
Lees meer over de webshop, het merk en bedrijf in het uitgebreide verkoopmemorandum.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 47.623 |
Bezoekers / maand | 4330 |
Branche | Kinderen en baby's |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |