Het aangeboden Bol.com verkoopaccount betreft een goed lopend online verkoop kanaal inclusief voorraad.
De artikelen zijn voorzien van een private label waarvan het intellectuele eigendom is geregistreerd bij BOIP. Alle artikelen zijn voorzien van een GS1 EAN code. Door de twee voorgenomen zaken te combineren bestaat een situatie waarmee concurrentie makkelijker op afstand kan worden gehouden doordat het hen niet is toegestaan om inbreuk te maken op het merkrecht van één ander.
Inkoopkanalen van de artikelen verschillen, maar hoofdzakelijk worden deze zelf geïmporteerd uit China. Marges variëren tussen 20% to wel 50%. Optimalisatie van het bedrijfsproces is voornamelijk te vinden in het inkoopproces en het logistieke proces. Momenteel liggen alle artikelen opgeslagen bij een derde partij welke tevens zorg draagt voor verzending van alle artikelen ('fulfilment'). Door deze werkzaamheden zelf uit te voeren of een andere logistieke partner te vinden kunnen de resultaten verbeterd worden.
Het afgelopen jaar (tot 22-12-2020) is er een omzet behaald van € 20.629,19 afkomstig uit 2.388 verkopen.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 20,000 |
Bezoekers / maand | Op aanvraag |
Branche | Audio | tv | video |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |