De aangeboden webshop richt zich op de verkoop van voedingssupplementen. De producten worden volgens eigen unieke formules geproduceerd en onder eigen merk verkocht.
Het product aanbod is gering (een laag aantal sku’s) waardoor de webshop efficiënt is opgebouwd en zonder te veel tijdsbesteding kan worden onderhouden. De huidige eigenaar geeft aan het productaanbod zorgvuldig te hebben gekozen op basis van populariteit en ruime marges.
Binnen het bedrijf werken 4 mensen die verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse bedrijfsvoering, sociale media, klantenservice en logistiek. De huidige eigenaar focust zelf het meest op de marketing.
De huidige eigenaar geeft aan zich geheel te willen focussen op een andere onderneming, dit is dan ook de reden van verkoop.
De verkoopprijs is exclusief de voorraad. Overname van de voorraad is optioneel. De waarde van de voorraad wordt in het verkoopproces vastgesteld.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 1.600.000 |
Bezoekers / maand | 33000 |
Branche | Voeding |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |