Ter overname is een premium merk in kinderkleding, met een eigen assortiment klassieke, tijdloze kleding van goede kwaliteit om een kindertijd mee te gaan.
De verkopende partij besloot na een persoonlijke zoektocht naar duurzame kinderkleding om eigen collecties te creëren. Sinds dat moment is langzaam aan een kleine collectie van hoge kwaliteit samengesteld met betrouwbare leveranciers, die de visie op duurzaamheid delen.
Naast de eigen webshop heeft de onderneming een netwerk van 100 winkels in Europa waar de premium kleding wordt aangeboden.
SEO Statistieken * |
Voor full members na NDA | ||||
---|---|---|---|---|---|
Keyword | Positie | Zoekvolume | Traffic | CPC | |
Blo**** | * | 5400 | 21 | 2,58 | |
Soc******* | * | 170 | 1 | 0,00 | |
Lin********* | * | 480 | 1 | 0,33 | |
Kni************* | * | 480 | 1 | 0,19 | |
Fre******* | * | 140 | 0 | 0,00 | |
Fre******* | * | 140 | 0 | 0,00 |
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 254.000 |
Bezoekers / maand | Op aanvraag |
Branche | Kleding |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |