De aangeboden webshop richt zich op de verkoop van zelftests en voedingssupplementen. Deze producten worden deels onder eigen merknaam verkocht, via de eigen webshop en de Bol.com verkoopaccount.
Het assortiment is relatief klein, bestaande uit 7 sku’s, waardoor de tijdsbesteding laag is. 2 sku’s worden onder eigen merknaam verkocht. Deze producten worden geïmporteerd en kant-en-klaar voor verkoop bij eigenaar afgeleverd. Er zijn goede contacten met de fabrikant van de producten.
De webshop is volledig geoptimaliseerd op het huidige productaanbod. De webshop heeft relatief veel organische bezoekers en hoge posities op relevante zoekwoorden. Betrouwbare reputatiescore bij Webwinkelkeur en Bol.com account. Er is een hoge mate van automatisering in het verzendproces.
De verkoopprijs is exclusief de huidige voorraad. De waarde van de voorraad wordt op het moment van overname vastgesteld.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 50,715 |
Bezoekers / maand | 3412 |
Branche | Voeding |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |