Het aangeboden merk richt zich op de groeiende markt van agile werken, volgens de steeds populairder wordende scrum methode. In agile werken gaat het om de snelle wendbaarheid van een organisatie om zo effectief en efficient in te kunnen spelen op veranderingen. Het assortiment bestaat uit ca. 8-10 verschillende producten. Deze producten worden zowel door bedrijven als particulieren gekocht en vinden toepassing bij scrum/agile werken, in magazijnen en bij consumenten.
Het merk is zeer jong en bedient momenteel de Nederlandse, Belgische en Duitse markt via Bol.com en Amazon. Het merk genereert nette winstmarges en ROI, heeft een laag retourpercentage en is volledig geregistreerd en beschermd als merk in de hele Europese Unie.
De verkoop van de onderneming omvat het verkoopaccount op Bol.com en Amazon. De reden voor verkoop is dat de huidige eigenaar zich wil focussen op andere merken.
De aangegeven vraagprijs is exclusief de over te nemen voorraad. De definitieve waarde van de voorraad wordt vastgesteld bij overname.
Lees hier meer over de overname van verkoopaccounts.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 215.000 |
Bezoekers / maand | 30000 |
Branche | Overig |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |