De aangeboden onderneming heeft zich ontwikkeld van een nichemerk in portemonnees tot een veelzijdig merk met een breed productassortiment. Het bedrijf richt zich op jonge professionals, ondernemers en reizigers die waarde hechten aan premium, duurzame en technologisch geavanceerde producten. De onderneming combineert online en offlline verkopen, direct-to-consumer en B2B.
De onderneming heeft meer dan honderdduizend producten verkocht in tientallen landen en heeft samenwerkingen met bekende retailers. Het bedrijf is B-Corp-gecertificeerd en goed aangeschreven op platforms zoals Amazon en Bol.com.
Met een adresseerbare markt van honderden miljarden euro's en een nette jaarlijkse groei biedt deze onderneming een kans om in te spelen op de toenemende vraag naar premium, innovatieve en duurzame mode accessoires. Vooral door focus op digitalisering en internationale expansie, met name in de Verenigde Staten, ziet de huidige eigenaar directe groeikansen.
De huidige eigenaar licht het profiel en de vraagprijs graag verder toe aan de hand van een uitgebreid verkoopmemorandum. De vraagprijs is inclusief de actuele voorraadwaarde (bij aandelentransactie).
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 1.300.000 |
Bezoekers / maand | Op aanvraag |
Branche | Overig |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |