De aangeboden webshop verkoopt mode volgens de laatste trends. De webshop richt zich op de Duitse markt.
Het betreft een webshop dat werkt met een dropshipping partner voor het afhandelen van de orders. Mede hierdoor en door de hoge mate van automatisering van de webshop is de webshop instapklaar te noemen, aldus de eigenaar. De benodigde tijdsbesteding is minimaal en de nieuwe eigenaar hoeft zich voornamelijk te richten op de online marketing. Meer weten over de voor- en nadelen van dropshipping? Wij leggen het uit via ons kennisbankartikel: Dropshipping.
De klantenservice is uitbesteed aan een ervaren team. Het voordeel aan deze klantenservice uitbesteding is dat er slechts betaald wordt wanneer er van de dienst gebruik is gemaakt. Zo blijven de kosten laag.
De huidige eigenaren hebben professionele e-mail marketing campagnes opgezet en hebben actief met nieuwsbrieven gewerkt. Er is een klantenbestand van meer dan 10.000 klanten die deze mail ontvangen.
Marketing wordt vooral actief onderhouden op social media accounts zoals Facebook, Instagram, TikTok en Pinterest. De eigenaren hebben hier veel ervaring en kennis in opgebouwd waardoor het conversiepercentage van de advertenties erg hoog ligt vergeleken de kosten. De verkopers geven deze kennis graag mee aan de koper.
De reviews kunnen zeker verbeterd worden, de verkoper licht dit graag persoonlijk toe.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 234.871 |
Bezoekers / maand | 35000 |
Branche | Kleding |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |