Het aangeboden online warenhuis biedt een breed scala aan lifestyle producten. Het assortiment bestaat uit producten in de categorieën: beauty, gezondheid, huis & keuken, speelgoed en gadgets.
Het betreft een jonge onderneming die gestart is met een webshop voor Nederland en België. Inmiddels is er uitgebreid met 3 webshops voor bediening van de Duitse, Zweedse en Deense markt.
Omdat de orderafhandeling werkt op basis van dropshipping, is de tijdsbesteding minimaal met gemiddeld slechts 10 uur per week en is er geen over te nemen voorraad aanwezig.
Er is een groot klantenbestand met circa 20000 klanten. Dit bied kansen op gebied van e-mailmarketing. Verdere kansen zijn er op gebied van uitbreiding van afzetmarkt, verkoopkanalen en social media.
De huidige eigenaar biedt de shop te koop aan in verband met focus op andere projecten.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 565.000 |
Bezoekers / maand | 40000 |
Branche | Beauty | Verzorging |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |