De aangeboden webshop biedt een breed scala aan producten in de baby- en kindersector, met een focus op kwaliteit, gebruiksgemak en stijl. Gedacht kan worden aan luiertassen en voedingsdoeken. De producten worden verkocht onder eigen merknaam.
Het bedrijf heeft een sterke marktpositie opgebouwd door een multichannel-aanpak, waarbij producten worden aangeboden via de eigen webshop en grote marketplaces in Europa. De producten worden aangeboden via bekende platforms zoals Zalando, Amazon en Bol.com. Het merk heeft een goede reputatie opgebouwd met positieve klantbeoordelingen en een productlijn die zich onderscheidt.
De huidige eigenaar heeft besloten tot verkoop vanwege persoonlijke redenen, waardoor het niet langer mogelijk is om het bedrijf met dezelfde intensiteit te beheren.
SEO Statistieken * |
Voor full members na NDA | ||||
---|---|---|---|---|---|
Keyword | Positie | Zoekvolume | Traffic | CPC | |
Lui***** | * | 27100 | 95 | 0,11 | |
Lui************ | * | 3600 | 29 | 0,07 |
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 800.000 |
Bezoekers / maand | 13000 |
Branche | Kinderen en baby's |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |