De aangeboden succesvolle webshop is gespecialiseerd in de verkoop van comfortabele kleding voor dames en heren.
Het betreft een mobile first merk, dat naast de eigen webshop wordt aangeboden via Instagram, Facebook en TikTok. De comfywear is viraal gegaan door de aanpak op social media en de samenwerking met influencers.
Omdat er seizoensgebonden producten werden aangeboden, is het assortiment afgelopen jaar uitgebreid met producten die ook zorgen voor verkopen tijdens de warmere maanden.
De vraagprijs is exclusief een kleine voorraad, waarvan de definitieve waarde wordt vastgesteld op moment van overname. Omdat de orderafhandeling grotendeeels werkt op basis van dropshipping, is deze voorraad beperkt.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 800.000 |
Bezoekers / maand | Op aanvraag |
Branche | Kleding |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |