Het aangeboden Bol.com verkoopaccount omvat twee merken, elk met hun eigen productlijn, waarvan er één is gericht op persoonlijke verzorging en de andere op huishoudelijke voorwerpen. Elk merk heeft een sterke en duidelijke identiteit en biedt een scala aan mogelijkheden voor potentiële uitbreiding d.m.v. nieuwe producten. Tot op heden zijn er slechts enkele producten beschikbaar.
De logistiek van deze online winkel is geoptimaliseerd door middel van Logistiek via Bol (LvB). Dit betekent dat een bescheiden opslagruimte van 6m2 voldoende is om de productvoorraad te beheren. De voorraad wordt eens per maand naar het BOL.com fulfillment-center gestuurd, waardoor er sprake is van een minimaal vereiste fysieke inspanning wat een hoge efficiëntie niveau garandeert.
Reden voor verkoop: De huidige eigenaar heeft geopteerd om zich meer te gaan richten op het opstarten van digitale productlijnen op andere platforms. Dit heeft te maken met toekomstige reisplannen en de wens om volledig remote te kunnen werken.
Meer informatie over de verkoopbaarheid van Bol.com verkoopaccounts.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 8.000 |
Bezoekers / maand | Op aanvraag |
Branche | Huis en inrichting |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |