Dit direct-to-consumer e-commerce merk is eind 2022 gestart en levert een breed assortiment woon-, keuken-, tuin- en lifestyleartikelen aan klanten in meerdere Europese landen. De webshop draait op Shopify, trekt verkeer via Google Ads en Pinterest en heeft intussen een miljoenenomzet gerealiseerd met een terugkerend klantenpercentage van ruim veertien procent.
Dankzij een flexibel dropshippingmodel zijn er geen interne voorraden of opslagkosten; leveranciers verwerken en verzenden de bestellingen rechtstreeks naar de klant. De organisatie werkt met lage vaste lasten, een geautomatiseerd orderproces en een nettomarge van circa zestien procent. Het merk beschikt over miljoenen sessies, tienduizenden klanten en een e-maillijst van meer dan veertigduizend abonnees.
Bij een overname worden onder meer de webshop, domeinnaam, advertentie-accounts, content, socialmedia-kanalen, leverancierscontracten en beleidsdocumenten meegeleverd. Een operations- en marketingmanager kan desgewenst aanblijven. Verdere groei is mogelijk via hogere advertentiebudgetten, uitbreiding naar aanvullende marketingkanalen, nieuwe productlijnen en ruimere geografische targeting.
Kenmerken |
|
|---|---|
| Jaaromzet | € 1.700.000 |
| Bezoekers / maand | 4000000 |
| Branche | Overig |
| Netto Jaarwinst | Voor full members |
| Personeel | Voor full members |
| Tijdsbesteding / week | Voor full members |
| Bestaat sinds | Voor full members |
| Order afhandeling | Voor full members |
| Webshop platform | Voor full members |
Ontvang nu gratis het WebshopOvername e-Handboek t.w.v. € 23,99 bij alle abonnementen (maand & jaar)!