De aangeboden webshop is gespecialiseerd in duurzame koffie en thee en verkoopt onder meer producten van eigen merk. Het assortiment is aangevuld met verwante artikelen.
Naast de eigen Nederlandse webshop met een SEO geoptimaliseerde kennisbank, worden de producten aangeboden via een Duitse webshop en een Bol.com verkoopaccount.
Er wordt verkocht aan zowel de zakelijke als particuliere markt. Hierbij wordt gebruik gemaakt van abonnementen. Via de nieuwsbrief worden bestaande klanten aangesproken. Deze wordt verstuurd naar maar liefst 3626 emailadressen.
De online onderneming heeft veel tevreden klanten. Dit vertaalt zich in een hoog percentage terugkerende klanten (35%), uitstekende beoordelingen en weinig retourzendingen.
De vraagprijs is exclusief een voorraad, waarvan de definitieve waarde wordt vastgesteld op moment van overname. Reden van verkoop is focus op andere initiatieven, aldus de huidige eigenaar die kansen ziet op gebied van SEA en uitbreiding van de zakelijke tak.
Kenmerken |
|
---|---|
Jaaromzet | € 91.000 |
Bezoekers / maand | 6045 |
Branche | Overig |
Netto Jaarwinst | Voor full members |
Personeel | Voor full members |
Tijdsbesteding / week | Voor full members |
Bestaat sinds | Voor full members |
Order afhandeling | Voor full members |
Webshop platform | Voor full members |