Webwinkel verkopen of kopen
op hét e-commerce overnameplatform
Webwinkel te koop in speelgoed van hout en verwante producten. Actief in diverse Europese landen. Mooie groeicurve.
Webshop in koffers te koop. 10 jaar orderhistorie. < 2% retouren. Hoge mate van automatisering en sterke SEO posities. Vraagprijs excl. voorraad.
Webshop te koop in traditioneel hollands schoeisel. Lange orderhistorie (>10 jaar). Eigen merk met inkoop in het buitenland. Ruime marges.
Webwinkel te koop in baby artikelen en kinder lifestyle producten van exclusieve merken. Groot assortiment en 10+ jaar orderhistorie.
WebshopOvername verkocht mijn webwinkel binnen 3 maanden en ik kon gerust met pensioen!— Johnny van Melis – VanMelis.nl
WebshopOvername sprak me vanwege de volledige focus op de verkoop van webshops meteen aan.— Michiel – PhoneGigant.nl
WebshopOvername is een partij met kennis van zaken en de juiste connecties.— Bianca Damas – Tel Sell
WebshopOvername.nl brengt Kopers en Verkopers van webshops samen. In dit nieuwe landschap van bedrijfsovernames zijn wij uw bemiddelaar met e-Commerce expertise.
Oprichters Sander Scholten & Ben Koppenens zijn samen al ruim 30 jaar zakelijk actief als e-commerce ondernemers. In die periode hebben ze naast de opbouw van eigen ondernemingen en de advisering aan externe bedrijven ook zelf succesvol webshops opgezet en uitgebaat.
Tijdens het verkooptraject van deze webwinkels liepen ze zelf tegen het gemis aan van een overnameplatform met als specialisme 'webshops': "Er zijn overnameplatforms gericht op het traditionele MKB, maar de expertise om een webshop op zowel technische als financiële facetten te kunnen waarderen en matchen, ontbrak.” Een bijkomend aspect is het afwijkende profiel van de investeerder dat moet worden aangesproken. Locatie is daarbij minder van belang, maar affiniteit met social & online des te meer. Exact op deze elementen speelt WebshopOvername in.
In de UNCTAD e-commerce Index 2019, staat Nederland (wederom) op nummer 1. Verschille...
47% van de Nederlandse consumenten verwacht dat een groot gedeelte van de online aank...
Onder het motto “liever laat dan nooit” heeft Amazon definitief laten weten in de...